Thursday, April 7, 2011

Kekejangan



Minggu ni gua rase sgt kejang. Badan busuk. Melekit. Mate letih. Penat.penattt!!! baju dah 2 bakul tak basoh. Bilik selerak. Bersepah. T-shirt dah habes. Semua pon belom basoh. 2-3 hari pakai t-shirt yang same je. Lantak la, pegi mampos. Bnyak misi yang belom disetelkan lagi. Eh tensen plak aku macam ni. Ntah bile asek nak macam ni je. Petak jugak aku rase. Tiap tiap hari asek menatap bende menatang ni..

ape name menatang ni? Haa ni la die metal-oxide semiconductor field-effect transistor. Penjang bebeno plak name die kan. Para cendekiawan panggil menatang ni MOSFET. Nama melayu die tak dapat dikenal pasti. Haihh..leteh la aku tiap tiap hari menatap bnde alah ni.
Akhir2 ni emosi aku terganggu. Tak bole nak kawal. Semua angkara die ni. Sebenarnye ni la projek semester akhir aku. Semua org ingat aku nye projek ni senang. Sbb aku nye projek research pasal software je. Ade tu sampai sorang mmber ni ckp kat aku, “eleh pek, lu pnye projek senang nak mampos kau tau, sambil makan nasi lemak pon bole siap. Hahaha!!!”. Puih la kau senang,hahaha.. susah kau tau. Projek aku bukan ade coding pon bole download sesuke hati kat tenet. Tak bole baring2 kat rumah.
Macam celake susah. Nak kena blaja nama nama kimia tak pasal pasal. Boron la phosphorus la, arsenic la, tah ape kejadah lagi. Haizzz..bnyak jgk aku dah belajar pasal bnde ni. J
Orang cakap nak seribu daya tanak seribu dalih. No pain no gain. Sakit sakit dahulu senang senang kemudian. J

Perbualan aku dngan supervisor:


HAHA. Apeketam.

7 comments: