Thursday, April 28, 2011

hari ini aku tak buat tahi, mission berjalan lancar.

hari ni gua tak buat tahi sendiri
cuma bartahi lembu depan laptop
pagi bab 1
tgh hari sampai petang bab 2
belom habis habis lagi
jari jari gua dah letih menaip..menaip..menaip..
tak tau bila nak siap
bernanah woi. why the fuck *ayob, pinjam ayat kau. huahauah..

selain bertahi lembu bersama laptop
basikal gua kembali ke pangkuan
gua sangat gembira
gua peluk beliau, name beliau shimano.
dah berkarat beliau
sedih gua tengok
petang tu teros gua bawak die pegi jenjalan satu paris
gembira sungguh beliau 
takkan gua lupa saat saat gua bersama beliau
ksian gua tgk, tongkat beliau nak tercabot
kusut pulak gua tgk tongkat tu
gua cabot kan aje. haha puas hati.
jgn sedeh shimano, nnti gua gantikan yg baru.
nnti gua tacap lu kasi cantik
lu jgn risau!!!!

2 comments:

  1. aku dpt merasai kegembiraan shimano tuh..

    ReplyDelete
  2. syukur alhamdulillah kekasih kau pulang ke pangkuan. hehe

    ReplyDelete