Saturday, December 18, 2010

Simpang siur dan tunggang langgang

Niat punya la suci murni
Hajat di hati ingin bangun awal di pagi hari
(walhal tido punye la lambat)
jam dah pukul tiga empat pagi
cakap alah awal lagi
tak musim la tido awal katenye sambil ketawa sinis macam si kancil dalam cerita dongeng bersiri
teringat pula cerita kt RTM
Si kancil dan Sang Bedal
Cerita mengisahkan Si kancil buat prank kt Sang Bedal
Sebut pasal prank teringat plak cerita Jackass
Memang lahabau cerita bersiri tu
Lawak macam bugimak
terkekek kekek menonton aksi bodoh mereka
Tengoklah weh Jackass, lawak weh lawakkk
Lebeh kurang lah lawaknye macam tengok Famliy Guy dan Simpsons.
HAHA :D
Eh, cerite Si kancil dan Sang monyet pon boleh tahan jugak lawak
"jangan monyet....jangannn...", suare si kancil
^^

My top 3 box office list:
  1. Jackass/ Jackass (3D)
  2. Family Guy
  3. The Simpsons.


*  Jangan tengok cerite Tron. SUCKS! BOSAN.
Tron 3D pon takyahla tengok, better tengok Jackass 3D 
:p

2 comments:

  1. Apa celaka tibe2 kancil.. haha..
    jackass... sedap.. macam Cactus jack..

    ReplyDelete
  2. haha..tibe2 teringat cerite sang kancil, tak jadi nak tulis cerita yg sebetulnye. sampai melalut ke jackass.
    kau pon tgk jgk cerite2 RTM? haha..

    ReplyDelete