Monday, September 20, 2010

Hari Raya Hari Mulia :D

Ni la 1st time beraye ngan kwn2..gile best..hahahah..
g beraye satu N9, ponek poit.
satu hari tak mandi, bdn melekit mcm lahanat.
g beraye, makan makan makan..nom nom nom.
skang aku da boleh maen tarek tarek ngan perot tepi :D
berak kencing merate, toilet petrol pam sasaran utame..bahahaha!

Sunday, September 19, 2010

tamatlah riwayat kau, jamban DURJANA!!!

Jamban duduk, kau mmg jahat o0o

Eh kau, si jamban duduk.
kau sgt jahat.
baru ak tau harge diri kau mahal
aritu aku folo ayah aku g usha kau
gile ape, 400 lebeh tuu..
even function kau ni untuk manusia mencari 'ilham'..
memudahkan sistem penghadaman si anak adam..


Eh kau, si jamban duduk
 kau tak payah laa nak bngge sgt..
 bajet macho lepak dlm toilet
kau bkn keras sgt pon
fragile
mudah pecah
membahaye
eh kau bayang la, tgh syok mamat tu tgh cari 'ilham' pasal psm, (aku)
kau bole plak jatuh tegolek  berkecai
ehh..naseb baek la mamat tu jenis yg alert persekitaran (gelabah ketam) hahaha
klu tak..tak ke rabak bontot si mamat tu..
Haiiihhh...

agak brangset la perangai kau..
kau wat hal plak.
aku bru nak simpan duet..
satu hal plak nak cari jamban baru..
ape halll!!!

disebabkan aku ni jenis manusia yg prihatin .
risau jgk kwn2 aku yg berak tak bole nk cangkung..trpakse la aku ganti baruu..
dah la kau jamban duduk..sampai mati aku igt pasal kau.
kau mmg si makhluk jahat abad ni

apebende aku tak tau, pfftt..

3:30 am
aku tido zzzzzz...=.=